سوالات متداول

- سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟

کلیه سفارشات توسط شرکت ماهکس به صورت پس کرایه ارسال می‌گردد.

-آیا می توانم به صورت حضوری خرید انجام بدم؟

خرید حضوری در رشت:

کافه رستوران آوند به آدرس رشت، بلوار شهید انصاری خیابان معتمدین کافه رستوران آوند

فروشگاه سبزپروردین به آدرس:رشت، بیستون، روبرو سه راه معلم بن بست زارع، خانه سبز پروردین

خرید حضوری و در تهران

آماده همکاری با کافه و رستورانها برای فروش حضوری محصولات تیاور

خرید حضوری در آستارا:

کافه شید

- پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟

کلیه سفارش‌ها از طریق شرکت ماهکس به صورت پس کرایه در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ارسال می‌گردد.

خدمات پس از فروش

-اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید.


- در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف 48 ساعت به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از 48 ساعت از زمان تحویل آن‌ها گذشته باشد، وجود ندارد.


- تعویض سفارشم چقدر زمان می برد؟

پروسه تعویض در همان روز کاریِ دریافت محصول انجام می‌شود. شایان ذکر است که در زمان حراج ممکن است این بازه طولانی‌تر شود.


- در صورت بازگشت کالا، هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟

در صورت اعلام شماره شبا از طریق تماس، ظرف ۱ تا ۳ روز کاری از زمان دریافت مرسوله توسط ما هزینه برگشت داده خواهد شد.