غذای خوشمزه با برنج قهوه ای

Tuesday، ۵ Esfand ۱۳۹۹

کسایی که به سلامت و کیفیت غذایشان اهمیت می دهند به این امر واقف هستند که برنج قهوه ای یکی از سالم ترین و مغذی ترین غذاهاست.

اما صرف عالم بودن به اینکه برنج قهوه ای خوب است کفایت نمیکنه و نیاز داره تا بدونیم با برنج قهوه ای چه غذاهای خوشمزه ای میشه درست کرد تا علاوه بر غذای سالم، غذای خوشمزه هم نوش جان کنیم.

مخصوصا که برای ایجاد اشتیاق در بچه ها حتما باید برنج قهوه ای در غذای خوشمزه ای استفاده بشه تا اونها دوست داشته باشن.

و اما طرز تهیه فراید رایس با برنج قهوه ای

برای تهیه فراید رایس دستتون بازه که از انواع سبزیجات و پروتئین مثل تخم مرغ، میگو و مرغ استفاده کنید. ما از هویج، پیاز، سیر و برگ سیر تازه، پیازچه و تخم مرغ استفاده کردیم.

مقداری برنج قهوه ای رو با آب و کمی نمک بپزید (در نظر داشته باشید که مقدار برنج قهوه ای بعد از پخت دو برابر میشه) و اون رو توی یخچال قرار بدید تا سرد بشه. داخل ماهیتابه وک یا ماهیتابه گود ابتدا تخم مرغ هم زده رو از دو طرف سرخ کنید و از ظرف خارج کنید و با چاقو خورد کنید. بعد در همون ظرف سبزیجات خورد شده رو حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه با کمی کره یا روغن گیاهی تفت بدید تا کمی نرم بشن، سپس برنج قهوه ای که از قبل پخته شده و سرد شده را به سبزیجات اضافه کنید و ۳،۴ دقیقه تفت بدید و مقداری سس سویا به ترکیب اضافه کنید. ظرف رو از روی حرارت بردارید و تخم مرغ خورد شده و پیازچه رو به ترکیب قبلی اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. به همین سرعت و به همین راحتی...

شک نکنید که این یکی از خوشمزه ترین غذاهایی خواهد بود که با برنج قهوه ای میتونید نوش جان کنید.

البته که به نظر ما این غذا به صورت کلی چه قصد استفاده از برنج قهوه ای رو داشته باشید چه نه، یکی از خوشمزه ترین غذاهایی بود که توی چند سال اخیر خوردیم.

برای سفارش برنج قهوه ای آستانه اشرفیه با بهترین کیفیت اینجا کلیک کنید.