آیا فندق برای لاغری خوب است؟

Sunday، ۲۸ Aazar ۱۴۰۰

چاقی تهدیدی برای سلامتی بوده و حفظ وزن متناسب، برای سلامتی کلی بدن ضروری است. فندق سرشار از چربی های خوب و فیبر بوده که به کاهش هوس بیش از حد خوردن کمک می کند و بدلیل دارا بودن مواد مغذی به حفظ سطح انرژی در بین وعده های غذایی کمک می کند و سبب می شود زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید. با خرید فندق اشکورات تیاور گزینه ای سالم برای میان وعده خود تهیه کرده و به لاغری بدن کمک کنید.

محافظت در برابر آسیب سلولی و پیشگیری از سرطان

فندق منبع خوشمزه آنتی اکسیدان است، آنتی اکسیدان ترکیباتی هستند که از سلول ها در برابر اکسیداسیون محافظت می کنند و میزان آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را کاهش می دهد. فندق حاوی انتی اکسیدان ویتامین E بوده که به محافظت از بدن در برابر انواع آسیب های سلولی مرتبط با سرطان کمک می کند و سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه، سینه و پروستات می باشد.

با خرید فندق منبعی حاوی تیامین، سلنیوم، لوتئین، زآگزانتین که آنتی اکسیدان های قوی هستند تهیه کرده و به ایجاد ایمنی قوی تر بدن خود کمک کرده و با علائم سرطان مبارزه کنید.

فندق اشکورات مناسب برای رژیم غذایی گیاهخواری

هر 100 گرم فندق حاوی 15 گرم پروتئین بوده و سبب می‌شود که فندق گزینه‌ی خوراکی فوق‌العاده‌ای برای گیاهخواران باشد و پروتئین مورد نیاز خود را از منبع گیاهی فندوق جذب کنند.

خرید آنلاین فندق تازه اشکورات گیلان در تیاور