راهنمای خرید کره بادام زمینی

Saturday، ۱۳ Shahrivar ۱۴۰۰

وقتی از کره بادام زمینی تازه صحبت میکنیم، از چی صحبت میکنیم؟ برای ما ملاک و تازگی در مورد کره بادام زمینی از زمانی معنا پیدا کرد که برای اولین بار خودمان وارد پروسه تامین بادام زمینی و تبدیل آن به کره بادام زمینی شدیم، در واقع این مقاله قصد داره تجربه و داستان ما را در کشف طعم و تازگی کره بادام زمینی بازگو کنه، تا ضمن آن راهنمایی باشد برای خرید کره بادام زمینی برای تمام کسانی که عاشقانه طعم کره بادام زمینی تازه را دوست دارند. راستی فراموش نکنید، تمام خواص بیشماری که برای کره بادام زمینی بیان شده مربوط به کره بادام زمینی تازه است.

خرید کره بادام زمینی ارگانیگ رو پیشنهاد میکنید یا شرکتی؟

بارها از آدمهای مختلف شنیدیم که به طعم کره بادام زمینی علاقه ندارند مثلا گفتند یکبار کره بادام زمینی خریدیم و خوردیم اما تلخ بود، یا اصلا طعم و مزه نداشت، و ما در مواجه با تمام این افراد متعجب و خیره نگاه میکردیم مگه میشه کسی طعم کره بادام زمینی رو دوست نداشته باشه، البته عذر کسانی که به این طعم بهشتی حساسیت دارند پذیرفته است اما به نظر بقیه افرادی که کره بادام زمینی رو دوست ندارند در واقع در خرید کره بادام زمینی موفق نبودند و اساسا راهنمای خوبی در زمینه کره بادام زمینی وجود نداره تا ما با آگاهی نسبت به خرید کره بادام زمینی اقدام کنیم.

اول از همه باید بگیم که به نظر ما افرادی که کره بادام زمینی شرکتی خریدند و نوش جان کرده اند در واقع تا امروز اصلا کره بادام زمینی نخوردند! چرا که تجربه به ما نشون داده از زمانیکه بادام زمینی تازه تبدیل به کره بادام زمینی میشه اگر بیشتر از یک هفته بگذره و به دست مشتری برسه، مشتری نمیتونه طعم، مزه اصلی و تازه کره بادام زمینی رو تجربه کنه بنابراین ما با وسواسی ستودنی ابتدای هر هفته به مقدار مشخصی بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه رو تبدیل به کره بادام زمینی میکنیم و این مقدار در همون هفته برای مشتریان ارسال میشه. حتما الان پیش خودتون میگید این کار که خیلی سخته! بله سخته اما برای ما که عاشق طعم کره بادام زمینی هستیم و دوست داریم همه با خرید کره بادام زمینی تازه از طعم اون لذت ببرند، سخت که نیست هیچی، لذت بخش هم هست. در واقع این یکی از مزایای رقابتی ما نسبت به شرکت های تولید کننده کره بادام زمینی است چرا که اساسا هیچ شرکتی چنین توانایی در ارائه کره بادام زمینی تازه ندارد و نخواهد داشت، ضمناً بسته بندی کره بادام زمینی تیاور، درب فلزی داره و با سیل دو لایه پلمپ شده تا پایان مصرف شما، کره بادام زمینی کیفیتش رو حفظ کنه.

بنابراین اولین راهنمای خرید کره بادام زمینی این خواهد بود که از زمان تبدیل بادام زمینی تازه به کره بادام زمینی نباید بیشتر از یک هفته بگذره و زمانیکه کره بادام زمینی خریده شده به دست مشتری رسید، ما پیشنهاد میکنیم مصرف دو هفته آینده رو بیرون از یخچال نگهداری کنند و مصرف بیش از آن در یخچال نگهداری بشه تا طعم و تازگی کره بادام زمینی حفظ بشه، اینجاست که متوجه میشیم مواد نگهدارنده در تولید کره بادام زمینی صنعتی چه نقشی داره، پس بریم سراغ نکته بعدی از راهنمای خرید کره بادام زمینی.

خرید کره بادام زمینی با مواد نگهدارنده:

از اون زمانیکه اجداد ما در طبیعت زندگی میکردند یکی از چالش های اصلی و اساسی اجداد ما این بود که اولا چطور غذا تهیه کنند، دوما چطور این غذا رو نگهدارن که فاسد نشه. این شد که انسان هرچقدر پیشرفت کرد میزان مصرف غذاهای با کیفیت و ارگانیکش کمتر شد چون فرصت تهیه غذای تازه نداشت و مجبور بود روشی پیدا کنه تا دائم مشغول تهیه غذا نباشه در همین حین بود که مواد نگهدارنده خلق شدند، هدف کلی این مواد اینه که از رشد میکروب و کپک جلوگیری کنه.

روش ها و ابزارهای مختلفی برای جلوگیری از فساد مواد غذایی وجود داره مثل انجماد، نگهداری در یخچال، پاستوریزه کردن، همچنین استفاده از شکر و نمک نیز بعنوان مواد نگهدارنده استفاده میشن، و همونطور که گفتیم دلایل اصلی استفاده از مواد نگهدارنده اینه که خواص و ویژگی های ظاهری غذا حفظ بشه، اینجاست که یکم موضوع ترسناک میشه چون خرید کره بادام زمینی صنعتی و خرید کره بادام زمینی دارای مواد نگهدارنده که با این تفکر تولید شدند که با مواد نگهدارنده ظاهرشون حفظ بشه برای افرادی که به سلامتی اهمیت میدن یکم استرس زا و شاید خطرناک به حساب میاد.

باید گفت که نگهدارنده های طبیعی مثل شکر و نمک هم باعث از بین رفتن خلوص کره بادام زمینی و کیفیت تازه اون میشه بنابراین ما خرید کره بادام زمینی که مواد نگهدارنده طبیعی داره رو هم به شما پیشنهاد نمیکنیم مخصوصا اگر از کره بادام زمینی برای یک رژیم غذایی سالم استفاده میکنید.

با این مطلب فکر کنم متوجه شدید که قطعا ما خرید کره بادام زمینی که مواد نگهدارنده شیمیایی مثل بنزوآت، نیتریت، سولفیت و سوربات دارند رو اصلا و اصلا پیشنهاد نمیکنیم و در واقع راهنمای خرید کره بادام زمینی برای این نگارش و منتشر شد که شما با آگاهی نسبت به خرید کره بادام زمینی اقدام کنیم و در واقع با آگاهی نوش جان کنید تا سلامت شما حفظ بشه.

چرا خرید کره بادام زمینی تازه نیاز به راهنما داره؟

ما تا قبل از اینکه بیایم رشت زندگی کنیم هیچ وقت انقدر کره بادام زمینی مصرف نمیکردیم، از وقتی اومدیم رشت و برای تامین محصولات تیاور عازم سفر شدیم به شهرهای اطراف متوجه شدیم چه پیچیدگی هایی در این مسیر وجود داره، از تامین بادام زمینی با کیفیت در آستانه اشرفیه گرفته تا تبدیل اون به کره بادام زمینی، در واقع اولین باری که بادام زمینی رو خودمون تهیه کردیم و اون رو تبدیل به کره بادام زمینی کردیم متوجه شدیم کره بادام زمینی تازه یعنی چی! واقعا حیرت زده شدیم این کره بادام زمینی واقعیه پس خرید کره بادام زمینی چه معنی داره! این همه کره بادام زمینی که تا امروز خوردیم چی بوده!

خیلی از دوستان ما روش خرید کره بادام زمینی براشون اینطوریه که میرن فروشگاه هایی که در محل کره بادام زمینی رو میگیرند، منظورشون همین مغازه هایی که در حضور مشتری بادام زمینی رو تبدیل به کره بادام زمینی میکنند. و احساس بهتری از این روش خرید کره بادام زمینی دارند اما در این روش هم یک نکته و بهتر بگم یک فوت کوزه گری هست که نباید از دید شمایی که این مقاله رو میخونید پنهان بمونه و اون کیفیت بادام زمینی که شما نه مزه اش میکنید و نه میدونید از کجا و چطور تامین شده و نه میتونید بفهمید این بادام زمینی چند وقته که در اون مغازه انبار شده! بله این نکته مهمیه که کره بادام زمینی که میل میکنید از چه بادام زمینی تهیه شده تا با خیال راحت یک خرید کره بادام زمینی موفق رو تجربه کنید.

ما برای تجربه طعم واقعی و تازه کره بادام زمینی به شما کره بادام زمینی تیاور رو پیشنهاد میکنیم، کره بادام زمینی که از بادام زمینی آستانه اشرفیه تهیه میشه و در تمام پروسه تولید تا بسته بندی اون تیم ما نظارت داره نه تنها مواد نگهدارنده شیمیایی به اون افزوده نشده بلکه فاقد شکر، روغن و نمک است، کاملا خالص و طبیعی تهیه شده از بهترین بادام زمینی کشور، بادام زمینی آستانه اشرفیه، برای خرید اینجا کلیک کنید.

تیاور، یار و یاور زمین