سوالات متداول

- سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟

سفارش‌های رشت از طریق پیک و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد.


-آیا می توانم به صورت حضوری خرید انجام بدم؟

در رشت از فروشگاه سبزپروردین به آدرس:رشت، بیستون، روبرو سه راه معلم بن بست زارع، خانه سبز پروردین

و در تهران از کافه مغازه بنیه: تهران پایین تر از پل صدر داخل پمپ بنزین ۱۶۱ الهیه


- پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟

اگر در رشت هستید، از شنبه تا جمعه با ثبت سفارش تا پیش از ساعت ۱۳ سفارشتان رو همان روز در بازه‌ی زمانیِ ۱۷ تا ۲۱ تحویل می‌گیرید. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۳ ثبت شوند، در روز کاری بعد و در همان بازه‌ی زمانی به دستتان خواهند رسید و اگر در شهرهای دیگر هستید، با ثبت سفارش تا پیش از ساعت 10 سفارشتان همان روز تحویل پست پیشتاز شده و تقریبا سه روز کاری بعد به دستتان خواهند رسید.



خدمات پس از فروش

-اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید.


- در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف 48 ساعت به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از 48 ساعت از زمان تحویل آن‌ها گذشته باشد، وجود ندارد.


- تعویض سفارشم چقدر زمان می برد؟

پروسه تعویض در همان روز کاریِ دریافت محصول انجام می‌شود. شایان ذکر است که در زمان حراج ممکن است این بازه طولانی‌تر شود.


- در صورت بازگشت کالا، هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟

در صورت اعلام شماره شبا از طریق تماس، ظرف ۱ تا ۳ روز کاری از زمان دریافت مرسوله توسط ما هزینه برگشت داده خواهد شد.